Společnost TECHNOLOGY ITALIAN SERVICES s.r.o. může akceptovat objednávky a dodávat zboží pouze v teritoriu České a Slovenské republiky a ze členských zemí Evropské unie.
- Na každou objednávku zaslanou do TECHNOLOGY ITALIAN SERVICES s.r.o. bude vystavena faktura na odeslaný materiál. Faktura může být poslána adresátovi i přes e-mail, ve smyslu zákona 'art 14 D.P.R. 445/2000 e DL 52/2004. K vystavení faktury budou použity informace, které byly dodány zákazníkem na objednávce. Po vystavení faktury už nebude možná žádná její úprava.
- Náklady za přepravu zboží ponese zákazník a jsou zřejmé při provádění objednávky přes internet. Výběr platby za zboží naleznete také v menu objednávky.
- Společnosti TECHNOLOGY ITALIAN SERVICES s.r.o. nemůže být přičítána žádná odpovědnost v případě zpoždění při vyřízení objednávky nebo v případě zpožděné dodávky objednaného zboží.
- Dodávka objednaného zboží je předpokládána k domovním dveřím, s výjimkou následujícího:
- v případě jiné dohody s naším servisním oddělením;
- v případě, že to tak předpokládá technická karta výrobku;
- v případě výslovného nákupu a dodávky do patra, kde bude zboží užíváno;
V případě dodávky zboží kurýrní službou je zákazník povinen zkontrolovat:
- zda počet balíků v dodávce odpovídá tomu, co je psáno v přepravním dokumentu nebo v dodacím listu poslaném předem e-mailem zákazníkovi;
- jestli balík se zdá být v pořádku, nepoškozený, není mokrý a nebo jinak poškozený, a jestli také uzavírací materiál (lepící páska, kovové sponky) se zdají být v celku.
Případné škody na balení a/nebo na výrobku, nebo chybějící informaci o počtu balíků musí být okamžitě zákazníkem reklamovány, provedením PÍSEMNÉHO ZÁZNAMU O ŠKODĚ (MUSÍ BÝT SPECIFIKOVÁN DŮVOD PÍSEMNÉHO ZÁZNAMU, např. "děravý balík", "zmáčknutý balík", atd.) na přebíracím listu kurýra. Jakmile byl tento dokument již podepsán, zákazník už nemůže posílat žádnou reklamaci týkající se externích vlastností dodaného zboží.Případné problémy týkající se fyzické integrity, korespondence nebo kompletnosti obdrženého zboží musí být zaslány do 3 dnů od dodávky, a to dle možností zaznamenaných v tomto dokumentu.
- Pokud zboží nebude zákazníkem vyzvednuto do 5 pracovních dnů ze skladu přepravní společnosti, a to v případě, že nebylo možné doručit zboží na adresu dodanou zákazníkem při objednávce, bude zboží přepravní společností vráceno do skladu společnosti TECHNOLOGY ITALIAN SERVICES s.r.o..